ettagluttarna

fredag 30 september 2011

Fredag 30 sept

Tjola hej tjola hopp nu är det fredag igen. I dag har vi jobbat med att göra klart sånt vi inte hunnit under veckan. Vi har jobbat med datorerna. Några har spelat Mini på datorn.
Vi ska sätta ihop alla berättelserna till en bok som vi kan hänga i hallen så föräldrarna kan läsa när dom hämtar sina barn.
I dag var det korv och mos till lunch, det fanns soppa kvar sedan igår . Det var några som åt det.
Nu ska vi avsluta fredagen med en lekstund. Det ska bli roligt !!

Trevlig Helg

4 kommentarer:

  1. Vad är det som blir mjukare och mjukare när det blir varmare

    SvaraRadera
  2. Hej på er alla!
    Jag fick sitta på vårdcentralen med mamma idag jag. Fick ta prov i armen. Dr sa att jag har en kraftig lunginflammation så jag fick penicillin sen ska jag tillbaks till Dr på Måndag och ta mer prover. Tråkigt saknar er alla. Men jag fick iaf träffa Alicia för hon var till samma Dr.
    Kram Oskar A

    SvaraRadera
  3. Trevlig helg allihop!B-)
    Hälsningar Alva.

    SvaraRadera
  4. jdhicbhebnckwnxibwkxwhbcbjhwbcwehx jsxnkamzjabzgwvxhwfvhwed xjendxwnhdbewhdbbjwebdjqwndknwqjndjwqndjqnwjdknqwkjndqnwdlknqwldnkebdkwndbwkdnlkwqwqddaefghhhhujuhjyngjnfdnjjxsjmzsnxjndjxndjnjxdnjxnjnxjsnzk dnniendime2dnj2endj2emdk2njsm2kndj2n3njdnnfjnfj3ndkdmkmdkemdkmkmkemk4men4rnj34nrj4nrji34kmekl23wmskmkm3kem3kemkemkm3kmkmek3ek32mek32mekm3ekm32kem3kejjjjjjjj

    SvaraRadera